Joeri de Wit: 'Tijd besparen en minder fouten in mijn webwinkel'

Joeri de Wit heeft met pas 23 jaar op de teller al een indrukwekkend portfolio van webshops opgebouwd. Zonnebrillenkoning.nl is zijn eerste webshop die op het Shopify-platform draait. Hij was hiervoor op zoek naar een koppeling die het verzenden van zijn brievenbuspakjes makkelijker maakt. De PostNL Shopify-plug-in doet dat! Benieuwd naar Joeri’s ervaringen met de plug-in?
Delen:
Plug-in and play verzenden met Shopify

Joeri vertelt: ‘In het begin van de webshop kocht ik per bestelling een verzendlabel. Ik pakte de order in, typte het adres uit voor een etiket op het pakketje, kocht een verzendlabel en ging naar het PostNL-punt. Daar moest elk verzendlabel los gescand worden vanaf mijn telefoon, wat natuurlijk foutgevoelig is. Want op een gegeven moment had ik dagelijks 25 tot 50 brievenbuspakjes. Dat kostte me soms vele uren op een dag. Dat moest anders.’

Met deze webshop plug-in bespaar ik echt een hoop tijd

Plug-in and play

Joeri was dus op zoek naar een koppeling met PostNL en vond die in de Shopify app-store. Joeri: ‘De installatie ging heel makkelijk. Ik volgde gewoon de handleiding. Hoe het verzenden nu gaat? Dat is heel simpel. Ik pak mijn orders in en meld de zending in Shopify met één klik aan. Vervolgens print mijn nieuwe labelprinter direct het verzendlabel uit. Dat plak ik op het brievenbuspakje en ik geef einde dag alles af bij het PostNL-punt. That’s it! Dit scheelt mij enorm veel tijd per dag. En mijn klanten krijgen automatisch track & trace-mails, superhandig.’

Wil je net als Joeri ook tijd besparen, foutjes voorkomen en automatisch track & trace-mails naar je klanten versturen? Met een ruime keuze aan plug-ins en API’s maak je gemakkelijk de koppeling met je webwinkel. Dan sluit je zo aan op de wensen van jouw klanten. En het maakt verzenden voor jou makkelijker. Ontdek alle mogelijkheden hier!

Dit artikel is gesponsord door PostNL.

Dit vind je misschien ook interessant