Objeqtive Recruitment B.V.
Gesponsord Slimme camera's laat logistiek dienstverleners effectiever werken én...
Met slimme camera- en videotechnologie zijn logistieke processen effectiever én veiliger te maken. Hoe? Dahua zet het hier op een rij ...
Met slimme camera- en videotechnologie zijn logistieke processen effectiever én veiliger te maken. Hoe? Dahua zet het hier op een rij ...
De logistieke wereld verandert zeer snel. In de huidige wereld van steeds beter op elkaar afgestelde processen, kritische klanten en personeelsschaarste, neemt het belang van softwarematige ondersteuning voor planners toe. Bedrijven met honderd mensen of groter kijken steeds nadrukkelijker naar de inzet van Field Service Planning applicaties omdat planning op basis van persoonlijke kennis met tools als Excel op zijn beloop is. Maar: wat is Field Service Planning, tot welke voordelen leiden de applicaties en hoe werk je ermee?
Transport in transitie: Nederland verduurzaamt. Onder de vlag van Environmental, Social & Governance (ESG) doeleinden doen bedrijven steeds meer en beter hun best hun organisatie zo 'schoon' mogelijk te maken. Elektrische voertuigen maken steeds vaker deel uit van wat bedrijven kunnen doen tegen CO2-uitstoot. Maar nog niet ieder bedrijf is klaar voor een elektrische toekomst.
Een transport management systeem (TMS) geeft inzicht in transportstromen, in verwachte aankomst momenten, in vervoersprestaties en in logistieke kosten. Welke rol speelt een uitgebreide versies van een TMS-applicatie voor de gebruiker, de organisatie en de gehele logistieke keten?
De werkzaamheden van de transport- en logistieksector vinden per definitie op enorme schaal plaats. Traditionele beveiligingssystemen werken afgezonderd van andere bedrijfssystemen, wat niet alleen de communicatie tussen bestuurders, magazijnen en managers beperkt, maar ook het overzicht over de processen.
Wat maakt het aflevernetwerk succesvol voor de toekomst van je bedrijf? Sinds begin 2020 is de toch al hypercompetitieve e-commerce-markt in een stroomversnelling geraakt. Retailers en logistiek dienstverleners kunnen het zich niet langer veroorloven om slechts één afleveroptie centraal te stellen.
Consumenten worden veeleisender als het gaat om de pakketverzending. De bezorging van een online bestelling is één van de belangrijkste touchpoints in de customer journey. Het enige moment in de klantreis dat er fysiek contact is tussen een consument en een webshop.
In deze whitepaper de eerste stap die vaak al tot veel nieuwe inzichten leidt: de relatie met je leverancier.
In deze whitepaper de eerste stap die vaak al tot veel nieuwe inzichten leidt: de relatie met je leverancier.
In deze whitepaper de eerste stap die vaak al tot veel nieuwe inzichten leidt: de relatie met je leverancier.