Alles wat je moet weten over de multi-carrier strategie.

Alles wat je moet weten over de multi-carrier strategie.

Consumenten worden veeleisender als het gaat om de pakketverzending. De bezorging van een online bestelling is één van de belangrijkste touchpoints in de customer journey. Het enige moment in de klantreis dat er fysiek contact is tussen een consument en een webshop.

In deze GRATIS whitepaper geeft Trunkrs in detail weer wat een multi-carrier strategie is, wat de voordelen zijn, en hoe je een succesvolle strategie opzet.

✅ Multi-carrier strategie in detail;
✅ Overzicht van pakketvervoerders;
✅ Wat is beste keuze voor jouw webshop;
✅ Een succesvolle strategie in vijf stappen.

Logistieke en strategische hulp door KSZ Transport

Logistieke en strategische hulp door KSZ Transport

KSZ Transport is een opkomende speler in de transportsector met bijna 80 voertuigen en grote plannen voor de toekomst. Het bedrijf richt zich op voedsel- en retaildistributie. Directeur Onur Arslan: "Kwaliteit en innovatie zijn onze kernwaarden. We bedienen een breed scala aan klanten en blijven onze diensten ontwikkelen."

Meekijken met de chauffeur: slim en veilig

Meekijken met de chauffeur: slim en veilig

Voor transportbedrijven is veiligheid onderweg één van de hoogste prioriteiten. Niet alleen om ongelukken en dus vertragingen te voorkomen, maar ook om de veiligheid en het welzijn van de chauffeurs te garanderen. Intelligente videocamera's in de cabine, die de verkeerssituatie en het rijgedrag van de chauffeurs monitoren, kunnen met behulp van slimme software waarschuwen voor riskante situaties. Ook krijgt de chauffeur zo tips voor een veiliger en efficiënter rijgedrag.

Voorkom lange rijen trucks voor de magazijnen

Voorkom lange rijen trucks voor de magazijnen

Lange rijen trucks voor de magazijnen door een willekeurige toestroom van voertuigen: de automatisering van logistieke processen is vaak nog niet op orde. Juiste digitalisering met de juiste digitaliseringspartner kan orde in de chaos scheppen.

TMS: real-time inzicht en dus tevreden klanten

TMS: real-time inzicht en dus tevreden klanten

Met een transport management systeem (TMS) kunnen bedrijven niet alleen controle krijgen over transportkosten en een beter overzicht van interne logistieke processen, maar ook real-time inzicht geven in statussen van zendingen. Wat resulteert in hogere klanttevredenheid. En in de huidige competitieve markt is het voorblijven op de concurrent essentieel.