• Digitaal magazine
  • Online Magazine
  • Logistiek Academy
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrieven
InloggenAbonneren
Logistiek
Logistiek
AbonnerenInloggen
  • Logistieke dienstverlening
  • Warehousing
  • Supply chain
  • E-fulfilment
  • Vastgoed
  • Duurzaamheid
  • Zoeken
AbonnerenInloggen
  • Digitaal magazine
  • Online Magazine
  • Logistiek Academy
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrieven
Logistiek
Logistiek
  • Logistieke dienstverlening
  • Warehousing
  • Supply chain
  • E-fulfilment
  • Vastgoed
  • Duurzaamheid

Alles over Verpakken & Etiketteren

De consument kan de verpakking recyclen in de papiersortering. 

Autobag: orders automatisch verwerkt in een papieren zak

De duurzame ontwikkeling die internetondernemers doormaken, is allang geen doel op zich meer. De vraag is niet langer of je beschikt over duurzame...

Extra verpakking en de milieu-impact: een afweging

Extra verpakking en de milieu-impact: een afweging

In het derde kwartaal van 2022 hebben Nederlandse consumenten 7,2 miljard euro uitgegeven aan online bestelde producten. Al deze producten moeten...

Automatisch verpakken heeft veel voordelen (ken je deze al?)

Automatisch verpakken heeft veel voordelen (ken je deze al?)

De astronomische groei van het aantal online bestellingen stelt de online retail voor een aantal serieuze uitdagingen. Sterke groeicijfers zijn...

Driekwart webwinkels zegt duurzaam bezig te zijn

Driekwart webwinkels zegt duurzaam bezig te zijn

Geen reden voor zorg. Voor wie anders mocht denken, de e-commerce wereld is actief op het gebied van duurzaamheid. Dat blijkt uit een eigen peiling...

Verpakken: tips  voor productiviteit én welzijn operators

Verpakken: tips voor productiviteit én welzijn operators

Hoe sneller verpakt, hoe sneller verzonden! Op deze manier samengevat zijn de voordelen van verpakkingsmechanisatie reductief. Achter de zoektocht...

Arnoud Koopmans van Sparck Technologies.

De vijf grootste verpakkingstrends om kosten te verlagen

De dynamiek van e-fulfilment komt dagelijks met nieuwe uitdagingen voor webshops. Vooral als het op verpakken aankomt. Gangbare high-tech oplossingen...

Europese consument wil betalen voor groene e-commerce

Europese consument wil betalen voor groene e-commerce

Europeanen zijn bereid te betalen voor een duurzaam bezorgproces. Nederlanders geven het minst om duurzaamheid in e-commerce.

Groningse garengroothandel kiest voor Adapto-systeem van Vanderlande

Groningse garengroothandel kiest voor Adapto-systeem van Vanderlande

System integrator Vanderlande heeft een hoog geautomatiseerde goods-to-person shuttle-oplossing geleverd aan De Bondt, een internationaal opererende...

Bol.com helpt verkopers CO2-uitstoot reduceren met duurzame dozen

Bol.com helpt verkopers CO2-uitstoot reduceren met duurzame dozen

Verkooppartners van Bol.com kunnen hun pakketten vanaf vandaag in duurzamere dozen verpakken. Ze kunnen hiervoor verpakkingen van Bol.com per pallet...

Lege ruimte is afval; verpakking heeft veel impact op de klant

Lege ruimte is afval; verpakking heeft veel impact op de klant

In de rechtstreeks-naar-de-consument-markt is merkreputatie essentieel. Online merkeigenaren zijn verantwoordelijk voor 100% van de winkelervaring....

Volgende pagina
Bekijk vacatures

Logistiek.nl

  • Blogs
  • Praktijkverhalen
  • Online magazine
  • Whitepapers
  • Bedrijvengids
  • Digitaal magazine

Thema's

  • Logistieke dienstverlening
  • Warehousing
  • Supply chain
  • E-fulfilment
  • Vastgoed
  • Duurzaamheid

Carrièrekansen

  • Vacatures
  • Vacatures Twitter
  • Logistiek Academy

Volg Logistiek.nl

  • Nieuwsbrieven
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram

Service

  • Redactie
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Vragen / FAQ
  • Werken bij VMN media

Logistiek is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen