nieuws

Hema en Wehkamp gaan samenwerken

Warehousing 1392

De twee bekende Nederlandse bedrijven Wehkamp en Hema slaan de handen ineen. Non food artikelen van Hema zijn vanaf nu ook beschikbaar via de webwinkel van Wehkamp.

Hema en Wehkamp gaan samenwerken

Hema wil met de samenwerking met Wehkamp een ‘belangrijke volgende stap zetten’ om zijn groeiambitie ook online in Nederland vorm te geven.

Voor Wehkamp betekent de samenwerking met de retailer een ‘waardevolle aanvulling’ op het huidige Wehkamp assortiment. Het productassortiment van Hema zal met name mode en lifestyle gerelateerd zijn. Vanaf dinsdag 21 mei kunnen klanten al een groot deel van het baby assortiment van HEMA vinden op Wehkamp.nl. De komende maanden zullen andere delen uit het productassortiment mode worden toegevoegd.

 

Zie ook
Binnenkijken in het nieuwe Wehkamp distributiecentrum

 

 

Graham Harris, ceo a.i. Wehkamp: “Met de toevoeging van Hema assortiment in onze shop, kunnen we onze klanten een nog breder en relevanter assortiment bieden dan we al hebben. Zo bouwen we verder aan de ultieme klantervaring, want dat is voor Wehkamp het belangrijkst.”

Tjeerd Jegen, ceo Hema: “We willen als merk op alle kanalen en op elk moment beschikbaar zijn voor onze klanten. We willen Hema (inter)nationaal als merk ontwikkelen. De strategische samenwerking met Wehkamp is hierbij een belangrijke volgende stap.”

Het is niet de eerste samenwerking van Wehkamp met een bekende, grote retailer. Vorig jaar sloegen BCC en Wehkamp de handen ineen.

Reageer op dit artikel