nieuws

Ook Kleertjes.com wordt online platform

Supply chain 757

Online platforms lijken de nieuwe heilige graal. Kinderkledingwinkel Kleertjes.com past zich daarop aan. Het bedrijf stelt zijn online winkelvloer open voor derden. De e-fulfilment blijft in handen van de bedrijven zelf.

Ook Kleertjes.com wordt online platform

In navolging van grote spelers als bol.com en Zalando, dat de Spotify van de fashion wilt worden, zet nu ook Kleertjes.com de stap naar een online platform. De online kinderkledingwinkel is nu ook open voor andere retailers.

De platformstap volgt na een test van drie maanden Op aanvraag en na controle van het aanbod kunnen derde partijen hun artikelen verkopen op de kinderkledingsite, meldt Fashion United.

 

Lees ook
Hierom groeien online platforms hard; einde nog lang niet in zicht

E-commerce noopt fashion retail tot slimmere logistiek

 

Naast strikte richtlijnen, moeten de partijen die willen meeliften op de Kleertjes.com (maandelijks 1,1 miljoen bezoekers, 50.000 transacties en 45 miljoen euro jaaromzet) veertig euro per maand fee betalen. Daar bovenop komt een verkoperscommissie van vijftien procent. Per categorie hanteert Kleertjes.com een ander tarief.

 

Reageer op dit artikel