nieuws

Ctac versterkt omnichannel strategie

Supply chain

Ctac versterkt omnichannel strategie

Ctac breidt zijn omnichannel portfolio uit met Product Information Management-platform (PIM) van inRiver. De aanpassing moet het systeem gebruiksvriendelijker maken.

De uitbreiding met Product Information Management-platform (PIM) van inRiver  helpt Ctac retailers om het complete (online)aankoopproces van klanten nog beter te stroomlijnen. Belangrijkste voordelen van het nieuwe systeem voor de klant zijn de gebruiksvriendelijkheid, de korte implementatietijd en de eenvoudige integratie met andere systemen, aldus Ctac.

Reden voor de nieuwe samenwerking van Ctac met inRiver is de stijging van het aantal digitale verkoopkanalen en de groeiende behoefte van klanten voor het leveren van de beste productinformatie. Met het PIM-systeem van inRiver beheren retailers hun productinformatie op intuïtieve en efficiënte wijze en delen zij relevante informatie eenvoudig via verschillende kanalen. Zo creëren zij een eersteklas onlinewinkelervaring en realtime informatie op elk verkoopkanaal.

Omnichannel verandert ook uw keten
Exclusief tevredenheidsonderzoek logistieke locatiesDe logistieke keten zit in een grote verandering. Welke impact heeft dit op uw bedrijf? Welke kansen liggen er? Jeroen van den Berg zet de ontwikkelingen en kansen duidelijk uiteen in dit whitepaper.
Download gratis whitepaper over Omnichannel

Reageer op dit artikel