nieuws

Media Logistics bouwt klantenportaal

Supply chain

Media Logistics bouwt klantenportaal
Media Logistics

Logistiek dienstverlener voor mediaproducten Media Logistics heeft TopForce de opdracht gegeven voor het bouwen van haar klantenportaal. Dit portaal zal in nauwe samenwerking met Audax en Media Logistics worden gebouwd.

Het portaal zal de klanten van Media Logistics in staat stellen om zelf verkooporders in te voeren. Ook krijgt de klant inzicht in actuele voorraden en kan deze artikelen bekijken. Het portaal is in nauwe samenspraak met de gebruikers ontworpen en zal voor het eind van 2011 zijn ontwikkeld. De aanpak vanuit de gebruiker zorgt er voor dat de omgeving optimaal aansluit bij de wensen en behoefte van de gebruikers. In de toekomst kan extra functionaliteit worden toegevoegd om nog meer waarde te kunnen bieden aan de klanten van Media Logistics. Deze logistiek dienstverlener voert deze logistieke activiteiten uit voor Audax-bedrijven en nationale en internationale uitgeverijen, retailers en overige (multi)mediabedrijven.

 

Toegevoegde waarde

Media Logistics houdt zich volgens directeur Raymond Cools, als onderdeel van de Audax Holding, bezig met de fysieke distributie van media gerelateerde goederen. Andere activiteiten van Media Logistics zijn warehousing, e-fulfilment en value added logistics. Primair doet Media Logistics dit voor alle Audax bedrijven maar de focus wordt steeds meer naar externe klanten verlegd. De toegevoegde waarde van Media Logistics is het innovatief beheren van de integrale logistiek tussen producent en consument. TopForce realiseert portals, content integratie- en business intelligence oplossingen.

Reageer op dit artikel