blog

Regen: 15 procent korting op onze jassen!

Home

Grote kans dat u vandaag een jas nodig heeft. Want het regent, én het zou wel eens kunnen zijn dat u met de hoge temperatuur van de laatste weken het kopen van een nieuwe zomerjas uitgesteld heeft. Een geniaal moment om een marketingactie op te starten. Wehkamp stuurde mij vanochtend om 7.38 uur een mail: 15 procent korting op onze regenjassen! Ik vroeg me opeens af hoe het er bij een willekeurige marketingafdeling van een logistiek bedrijf op deze ochtend om 7.38 uur aan toe zou gaan.

Regen: 15 procent korting op onze jassen!

Zou de chief marketing officer van de marketingafdeling naar binnen stormen met in zijn hand scenario 17 en roepen: “Het is een regendag dus onze klant heeft aan dit scenario volgens mij vandaag behoefte… “

Klantbeleving

Eigenlijk kan ik alleen maar diepe bewondering hebben voor de dagelijkse intense klantbeleving van Wehkamp. Iedere dag maar weer. Deze beleving moet in de adrenaline van een organisatie zitten, anders krijgen opeens 180.000 Nederlanders hun gekozen jas niet bezorgd binnen 24 uur, in de juiste maat, mét de juiste korting en in een prettige verpakking.

Ondertussen is het al 9.38 uur geweest, mijn klanten hebben hun nieuwste mails gelezen en zijn alweer in vergadering… Mijn kans voor vandaag heb ik gemist. Morgen eerder opstaan!

Heeft u uw kans wel gegrepen vandaag? Liggen uw scenario’s klaar? Discussieer mee op Logistiek Link!

Reageer op dit artikel