nieuws

HOBIJ levert logistieke flexschil bij Nabuurs

carrière & mensen

HOBIJ levert logistieke flexschil bij Nabuurs

Uitzendorganisatie HOBIJ en logistiek dienstverlener Nabuurs Supply Chain Solutions hebben een overeenkomst gesloten waarbij HOBIJ de logistieke flexschil gaat verzorgen voor Nabuurs.

De directeuren van beide firma’s, Tjebbe Nabuurs en Han van Horen namens HOBIJ, zetten hun handtekening onder het contract waarin alle afspraken zijn bezegeld.

Nabuurs  behoort met 23 vestigingen, 1100 medewerkers en een jaaromzet van ruim 110 miljoen euro tot de 15 grootste logistieke dienstverleners van Nederland. De logistieke dienstverlener uit Haps ontwikkelt en implementeert supply chain-concepten voor verschillende Food-klanten in de Benelux zoals H.J. Heinz, FrieslandCampina, Sligro en Danone.

Sneller en beter inzetbaar

Directeur Tjebbe Nabuurs over het contract met HOBIJ: “Het totaalconcept dat wij onze klanten bieden vraagt veel flexibiliteit van onze organisatie. Dit wordt verder versterkt doordat wij veel in de foodsector werkzaam zijn, waar sprake is van Fast Moving Consumer Goods. We hebben dus een partner nodig die de logistieke maar ook de foodbranche begrijpt. Met HOBIJ hebben we zo’n partner gevonden. Zij werken hoofdzakelijk in de logistiek en in de food en zijn gewend om snel op en af te schakelen. Zij leiden hun mensen bovendien specifiek op voor onze branche, waardoor de mensen sneller en beter inzetbaar zijn. Door de vele klanten die ze in de logistiek en food hebben ontstaat bovendien de mogelijkheid om mensen uit te wisselen. We zijn blij met HOBIJ als partner.”

Nuchter en ambitieus familiebedrijf

Ook HOBIJ-directeur Han van Horen is content met het nieuwe contract: “Nabuurs is een mooie speler in de logistieke wereld. Een echt familiebedrijf waar korte lijnen zijn en waar met een nuchtere maar ook ambitieuze blik naar het economische “umfelt” wordt gekeken. Zij passen kortom goed bij onze no-nonsenseaanpak. Ze hebben bewust voor ons gekozen vanwege onze ervaring in de logistiek, maar ook door de manier waarop wij met mensen omgaan.”

 

HOBIJ is in de race voor het predikaat ‘Great Place to Work’. Goed werkgeverschap staat bij het bemachtigen van deze titel centraal. Naast een baan met een net salaris zorgt HOBIJ daarnaast ook voor vervoer, huisvesting en ontwikkelingsmogelijken voor haar uitzendkrachten.

Reageer op dit artikel