Ramon de Rooy
Managing Consultant bij Gordian

Managing Consultant bij Gordian
Het niet op orde hebben van het Contractmanagement kost uw bedrijf dus, als u het niet goed organiseert, serieus extra tijd en geld, terwijl het in potentie juist veel kan opleveren.
Ramon de Rooy van Gordian noemt vier ingrediënten met 'wonderolie' om vastgeroeste service-modellen weer op gang te krijgen.
Doet u al mee aan de megatrend in de maakindustrie? Servitization is het veranderproces waar dienstverlening het fundament van een productiebedrijf wordt en bedrijven steeds meer verdienen aan services. Ramon de Rooy van Gordian vertelt er in dit expertartikel meer over.
Iedereen heeft het er over: de kredietcrisis! Ramón de Rooy van Gordian ziet de kredietcrisis vooral als een kans. De kans om te horen bij die bedrijven ...
In de jaren negentig ontstond een trend waarbij bedrijven steeds meer non-core-activiteiten uitbesteedden aan specialisten. En met succes. Uit jaarlijks ...