Extra subsidie beschikbaar voor zero-emissietrucks en bestelauto's
Er is extra geld vrijgemaakt voor de aanschaf van zero-emissietrucks en bestelauto's. Het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat introduceert dit jaar, begin oktober, een tweede ronde aanschafsubsidieregeling zero-emissietrucks (AanZET). Het budget van de lopende subsidieregeling emissieloze bedrijfsauto's (SEBA) is sinds vorige week verdubbeld.









