Samenwerking in pakketbezorging? Nog steeds hard nodig
Op social media en bij feestjes en partijen wordt vaak geroepen dat pakketbezorging vies is en de straten verstopt. Als je het moet geloven staan de straten en woonwijken vol met pakketbezorgers. Pakketbezorgers zouden samen moeten gaan bezorgen. Maar, klopt dat wel? In Duitsland deden ze er onderzoek naar. Samen bezorgen is geen goed plan; te duur en niet goed voor de consument.









