Discussie over het NKIT
Het Nederlands Kampioenschap Intern Transport (NKIT) is op dit moment in volle gang. Tegelijkertijd is een discussie gestart of het NKIT nu wél of niet bevorderlijk is voor veilig rijden. Wel, zegt de organisatie want wij beoordelen juist op veilig rijden. Niet, zegt onderstaande tegenstander, want het bevordert racen.




