
Samen met een Duits start-up bedrijf Traceless start het online warenhuis Otto met een serie proeven om kleding in biologisch afbreekbaar...
Samen met een Duits start-up bedrijf Traceless start het online warenhuis Otto met een serie proeven om kleding in biologisch afbreekbaar...
Speelgoedgigant Playmobil en verpakkingsproducent DS Smith hebben een nieuwe verpakkingsoplossing ontwikkeld met als grootste voordeel dat bij het...
De duurzame ontwikkeling die internetondernemers doormaken, is allang geen doel op zich meer. De vraag is niet langer of je beschikt over duurzame...
Het volume aan verpakkingsmateriaal moet omlaag. Daarover lopen de meningen niet echt uiteen. Hier en daar zijn ook wel meer duurzame oplossingen in...
De astronomische groei van het aantal online bestellingen stelt de online retail voor een aantal serieuze uitdagingen. Sterke groeicijfers zijn...
Pakket- en postbedrijf Bpost heeft recent zijn sorteerinstallatie in het sorteercentrum in Brussel voorzien van kunstmatige intelligentie. Deze...
In verschillende sectoren worden er al jarenlang meerdere stappen gezet om alle facetten binnen de retail duurzamer te maken. Een goede ontwikkeling,...
De dynamiek van e-fulfilment komt dagelijks met nieuwe uitdagingen voor webshops. Vooral als het op verpakken aankomt. Gangbare high-tech oplossingen...
Dit jaar is de installatiebranche gestart met een brancheplan om binnen drie jaar tijd minimaal twintig procent aan verpakkingsvolume te reduceren op...
Doorgaans geen klus die aanleiding is voor veel vrolijkheid, het met hand wikkelen van folie om palletladingen te beschermen. Maar misschien helpt...