artikel

Accolade haalt 20 procent meer werkopdrachten

Supply chain

Het automatiseren van de planning van de monteurs biedt Accolade:
– Hogere efficiëntie: 20 procent meer werkopdrachten
– Verhoogde servicegraad naar klanten
– kostenbesparing op kilometers en reistijd
– Inzicht in planning
– Meer flexibiliteit

Het automatiseren van de planning van de monteurs biedt Accolade:
– Hogere efficiëntie: 20 procent meer werkopdrachten
– Verhoogde servicegraad naar klanten
– kostenbesparing op kilometers en reistijd
– Inzicht in planning
– Meer flexibiliteit

Projectgegevens
Bedrijfsnaam: Accolade   Leverancier/dienstverlener: Ortec
Plaats: Heerenveen  
Branche: verhuur & vastgoed   Bedrijfsgrootte:
Bedrijfstype: Logistiek   Datum ingebruikname: 01-08-2007
Productnaam: Ortec Service Planning  

Het nieuwe Ortec Service Planning voor Accolade is specifiek voor het inplannen van monteurs. De planner kan een optimale planning genereren van de uitstaande werkorders vanuit het (primaire) ERP systeem. Hierbij wordt geoptimaliseerd op een veelvoud van parameters, zoals afstand, vaardigheden, beschikbaarheid, orderduur en –volgorde en contractuele verplichtingen.

Ook kan het callcenter in contact met de klant een afspraak voorstel krijgen en vastleggen, waarbij op de achtergrond automatisch de kwaliteit van de planning wordt bewaakt. Tevens kan de klant zelf, via Internet customer self-service, een afspraak inplannen die niet alleen deze klant schikt, maar ook voldoet aan de organsatie planningseisen.

Reageer op dit artikel