artikel

Nijhof (41) is director customer services & operations bij Wehkamp. Opleiding(en): Bedrijfskunde Universiteit Twente, Insead Business School in Fontainebleau. Werkervaring: Na de militaire dienstplicht, drie jaar consultant bij Hoogovens Groep in IJmuiden, negen jaar diverse functies vervuld bij NUON onder andere bij de consumentendivisie, sinds 2000 werkzaam bij Wehkamp.

Paul Nijhof
Paul Nijhof

Verantwoordelijk voor: Als Director Customer Services & Operations verantwoordelijk voor de dienstverlening aan klanten, zoals verkoop via het customer contact center, klantenservice en opslag en distributie. Nijhof geeft leiding aan 650 mensen.

 

Waarom genomineerd? “Ik denk dat ik vooral genomineerd ben voor deze titel omdat ik er met mijn mensen in ben geslaagd de klanttevredenheid op een hoger plan te tillen. Logistiek is een van de belangrijkste componenten in het streven naar het ultieme klantgemak. Een goed voorbeeld daarvan is het Servicepoint, een samenwerking tussen Wehkamp en logistiek dienstverlener DHL. Tweeverdieners die ’s avonds voor tien uur iets bestellen via internet, kunnen hun bestelling de volgende dag afhalen bij een Servicepoint bij hun in de buurt of laten bezorgen op de door hen gewenste tijd en plaats. Ook retourzendingen kunnen ze afleveren bij het Servicepoint of laten ophalen door ons. Logistiek is voor Wehkamp een USP: het is geen middel op zich maar biedt toegevoegde waarde aan onze klanten. Met die instelling zijn we er als internetbedrijf in geslaagd op het gebied van klantwaardering onze concurrenten achter ons te laten. Wehkamp en logistiek zijn dus onlosmakelijk met elkaar verbonden.”

Reageer op dit artikel