nieuws

Manhattan verbetert voorraadinzicht omnichannel

Supply chain 1513

Manhattan breidt de mogelijkheden voor haar omnichannel Store Inventory & Fulfilment oplossing uit. Hierdoor hebben winkelmedewerkers meer inzicht in de voorraad.

Manhattan verbetert voorraadinzicht omnichannel

Naast real time inzicht in de voorraad maakt de vernieuwde tool het mogelijk om crosschannel orders te verwerken vanaf een mobiel apparaat. Winkelmedewerkers kunnen met een mobiel device bestellingen klaarzetten voor afhalen in de winkel door unieke locatie-ID’s toe te wijzen. Hiermee wordt de wachttijd voor de klant drastisch verminderd.

Orderfulfilment

Door de nieuwe pick-to-slot feature kan de winkelmedewerker verschillende producten die bij dezelfde bestelling horen verzamelen. Dat scheelt wachttijd voor de klant. Het systeem is nu ook in staat om automatisch een cycle counttaak aan te maken voor alle producten die tijdens het orderfulfilmentproces zijn afgewezen. Daarnaast kan de oplossing nu automatisch onverwerkte bestellingen omleiden en/of annuleren op basis van bepaalde criteria. Naast de iPod touch kunnen nu ook een iPad mini,  Android- en Windowsapparaten worden gebruikt.

Omnichannel

De vernieuwde Store Inventory & Fulfilment oplossing is onderdeel van een breder platform voor omnichannelprocessen. Het biedt mogelijkheden voor het beheren van winkelvoorraden, ondersteuning bij het ophalen (in-store pick-up) en het verzenden van bestellingen vanuit de winkel.

Omnichannel verandert ook uw keten
Exclusief tevredenheidsonderzoek logistieke locatiesDe logistieke keten zit in een grote verandering. Welke impact heeft dit op uw bedrijf? Welke kansen liggen er? Jeroen van den Berg zet de ontwikkelingen en kansen duidelijk uiteen in dit whitepaper.
Download gratis whitepaper over Omnichannel

Reageer op dit artikel