nieuws

SATO lanceert nieuwe serie onderhoudscontracten

Warehousing

AIDC leverancier SATO start met een nieuwe serie onderhouds- en servicecontracten die zijn ondergebracht in het zogenoemde ‘prestige service’ programma. Klanten kunnen er voor kiezen dat defecte apparatuur, zoals een barcodeprinter, snel gerepareerd wordt, indien gewenst zelfs binnen één werkdag.

SATO lanceert nieuwe serie onderhoudscontracten

De klanten van SATO kunnen kiezen uit vijf verschillende servicecontracten: een contract voor onderhoud op locatie (platina, goud of zilver), een ‘return to base’ contract (brons) en een ‘swap out’ servicecontract.

Platina garandeert onderhoud op locatie binnen één werkdag, goud levert hulp binnen twee werkdagen en voor zilver geldt een maximale responstijd van vijf dagen voor onderhoud en reparaties. Klanten met een bronzen contract moeten een defect apparaat bij de dichtstbijzijnde werkplaats van SATO afleveren ter reparatie, waarna de printer vijf dagen later gereed zal zijn. Klanten die een swap out contract afsluiten, ontvangen een vervangend exemplaar tijdens de reparatieperiode van het defecte apparaat

De contracten hebben een vaste prijs
Klantenservice is voor SATO uiterst belangrijk en met de nieuwe onderhoudscontracten worden de klanten volgens het bedrijf nog beter geholpen. Ze voorzien gebruikers van technische hulp door gekwalificeerde SATO-technici. De contracten hebben een vaste prijs en zijn inclusief onderdelen, reis- en arbeidskosten, zodat een klant precies weet hoeveel er jaarlijks betaald moet worden. Hierdoor kunnen de onderhoudskosten beter worden ingepland. Ook is het mogelijk te kiezen tussen verschillende manieren van factureren.

Lees ook:

SATO komt met smartprinting oplossing
Sato rondt overname Checkpoint onderdelen af

Reageer op dit artikel