nieuws

Nieuwe discussies en humor op LinkedIN Logistiek

Warehousing

De groep Logistiek van Logistiek.nl op LinkedIN heeft al bijna 9.000 leden. Duizenden logistiek professionals vinden elkaar hier om te discussieren of vragen te stellen. Deze week ook als tussendoortje een bijzonder geestige ‘discussie’…

Nieuwe discussies en humor op LinkedIN Logistiek
LinkedIN Logistiek

De nieuwste discussies op LinkedIN Logistiek:

 

Duurzame innovaties

Ted Arnoldus: Ik zoek bedrijven die echte duurzame innovaties hebben ontplooit of bijna! op het gebied van transport of logistiek en die dat graag onder de aandacht willen brengen bij RTL Z?

 

Logistieke humor

Peter van Buren: ‎1- Open Google maps 2- Toets ‘Tokio, Japan’ in als vertrekpunt 3- Toets ‘Shanghai, China’ in als eindpunt 4- Lees het 48e punt …..

 

Trendonderzoek

John de Voogd: Fujitsu lanceert resultaten van een onderzoek in de transport & distributie sector: de top 3 thema’s op de managementagenda in deze sector zijn: 1. Ketenintegratie, 2. Groen ondernemen en 3. Cloud.

 

Voorbeelden

Janneke van Baalen: Waar ik naar op zoek ben: wat vinden jullie nu duurzame logistiek? En hebben jullie goede voorbeelden van duurzame logistiek?

 

400 euro per chauffeur

Bob Legius: Wakker worden!!!! Nog maar voor 7.000 Eigen Rijders en chauffeurs subsidie!!!. Gooi geen ruim 400 euro aan subsidie per chauffeur weg!

 

Terugkoppeling

Eric Both: Een klant heeft geen behoefte aan terugkoppeling van een planning! Kan je als (interne) klant zonder terugkoppeling? Wat zou je willen weten, of niet? Informatie krijgen, of zelf opvragen?

  

BREEAM-speeltje

Bas Dijkhuizen: Is BREEAM-NL alleen een speeltje voor de logistiek vastgoedontwikkelaar of ziet de gebruiker (verlader/logistiek dienstverlener) inmiddels ook het nut in van dit duurzaamheidscertificaat?

  

Geld verdienen met Twitter
Marjan Lijftogt: Zie succesverhaal van Landal: 15 procent meer boekingen door Twitter-actie. Wie heeft er in de logistiek al geld verdiend met Twitter? Wie twittert uberhaupt zakelijk en waarom?

 

 

Reageer op dit artikel