nieuws

Bezoekers concreet op zoek naar flexwerkers

Warehousing

Op Logistica 2006 zijn meer uitzendorganisaties vertegenwoordigd dan op welke voorgaande beurseditie ook. Gesteund door de marktsituatie zien ze de beursdoelen rooskleurig tegemoet. En dat geldt niet alleen voor de grote, bekende namen.

Bezoekers concreet op zoek naar flexwerkers
Logistica

Eurojob weet uit ervaring dat een beurs goede resultaten kan leveren. Drie jaar geleden was de uitzendorganisatie ook present op Logistica. “Toen hebben we echt een heel goede beurs gedraaid”, stelt Huib Poot.

Tijdens deze jaargang loopt het ook naar wens. De stand staat weliswaar niet continu vol met mensen, maar bezoekers die komen, leiden vaak tot concrete leads. “Mensen komen gericht en weten wat ze willen”, aldus Poot.

Die ervaring hebben ook de dames van Timing Uitzendteam. Ook deze uitzendorganisatie was er de vorige keer. “Toen was het minder bevallen. Nu staan bedrijven, door de krappe markt, veel meer open voor goede flexwerkers. Daarom verwachten we dit keer veel meer potentiële klanten aan te spreken. En dat lukt aardig”, legt Annemarie van Hardeveld uit.

 

Leuke actie

Work Support staat voor het eerst op de beurs. “We krijgen steeds meer vragen uit de logistieke sector”, geeft André Sewalt aan. “Daarom hebben we ervoor gekozen ons speciaal in deze branche nog meer te promoten. De eerste dagen hebben we een leuk aantal potentiële klanten ontmoet.” Toch blijft het lastig om mensen de stand op te trekken. Work Support heeft daarom een leuke actie bedacht: wie de stand bezoekt, maakt kans op een gratis bezoek aan een eredivisiewedstrijd naar keuze.

Reageer op dit artikel