nieuws

Coolblue geeft e-commerce klant nog meer controle

Supply chain 2297

Klanten van Coolblue krijgen binnenkort nog meer controle over het bezorgmoment. De e-commerce gigant lanceert een nieuwe bezorgmethode met specifiekere tijdsvensters.

Coolblue geeft e-commerce klant nog meer controle

Klanten van Coolblue krijgen binnenkort nog meer controle over het bezorgmoment. De e-commerce gigant lanceert een nieuwe bezorgmethode met specifiekere tijdsvensters.

Last mile

De e-commerce klant wil nog altijd graag zelf kunnen bepalen waar en hoe laat zijn pakket wordt geleverd. Om de tevredenheid van klanten nog beter te maken, komt Coolblue daarom binnenkort met vernieuwde bezorgopties.

Nieuwe bezorgwijze

Dat vertelde Pieter Zwart, ceo van Coolblue afgelopen zondag in WNL op zondag (item start op 35.00). Coolblue wil met de nieuwe bezorgwijze, dat volgende maand officieel wordt gepresenteerd, de klant nog meer macht geven over zijn bestelling.

 

Lees ook
E-commerce klant is koning: tsunami aan last mile opties

Hoe Amazon en Walmart de last mile opschudden

 

Slimmer bezorgen

Dat kan nu ook meent Zwart omdat het bedrijf ‘genoeg bezorgers’ in dienst heeft. Bezorging kan hierdoor slimmer. Hoe Coolblue zijn toekomstige bezorgaanpak precies vorm gaat geven, verklapte hij niet.  Wel stelde hij dat Klanten straks ‘heel precies tijdstippen kunnen kiezen.’

Reageer op dit artikel