artikel

Dinalog Ontbijtseminar: Verbeter uw online strategie

Supply chain

De rol en functie van een website is de afgelopen jaren sterk veranderd. Waar eerst nog de nadruk lag op het informeren van bezoekers, ligt nu de focus op het genereren van kwalitatief verkeer, leads of verkoop. Het goed vindbaar zijn is daarbij cruciaal. Maar ook het belang en de mogelijkheden om je website in zoekmachines vindbaar te maken is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Daarom organiseert Dinalog aanstaande donderdag een ontbijtseminar over online strategiëen.

Dinalog Ontbijtseminar: Verbeter uw online strategie

Volgens Erwin van den Broek, directeur van Internet Marketingbureau Yellow-online uit Eindhoven, worstelen veel bedrijven binnen de logistieke sector met hun digitale zichtbaarheid. “En dat terwijl het eigenlijk toch heel simpel is. Met een paar eenvoudige tips en voorbeelden laat ik zien dat jezelf eenvoudig kunt checken hoe het met je online presence is gesteld. Ook zal ik laten zien hoe je zelf kunt werken aan het verbeteren van de online vindbaarheid. Hierbij betrek ik ook een aantal tools die je gemakkelijk zelf kunt hanteren.”

Zoekmachines

Tijdens deze workshop van een uur legt van den Broek uit hoe zoekmachines een bijdrage kan leveren aan uw online strategie. Maar hoe werkt dat nu echt? Waar moet ik me als logistieke specialist op richten? Hoe maak ik hier een start mee? Hoe leest Google een website en hoe zorg je ervoor dat jouw website ‘meedoet’? Vragen waar u tijdens deze bijeenkomst snel en duidelijk antwoord op krijgt.

 

Van den Broek: “En de focus tijdens dit seminar  ligt niet alleen op desktop computers, maar ook op mobiele apparaten zoals laptops, tablets en mobile. Daarnaast  is er aandacht voor nieuwe  instrumenten als Google Display en Remarketing welke ook veel kansen bieden om de doelgroep ‘tussen oren en ogen te raken.”

Yellow-online Internet Marketing

 

Dit seminar organiseert Dinalog in samenwerking met Yellow-online. Yellow-online is een internet marketing bedrijf gericht op het hele spectrum van internet marketing. Van internet marketing strategie tot en met de inzet van middelen als zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA), online media planning (advertising / bannering), email marketing en het gebruik van social media.

Aanmelden

Aanmelden voor dit seminar  doet u met uw myDinalog account. Heeft u nog geen account dan kunt u deze aanmaken, dit kost maximaal 2 minuten van uw tijd en kan via onderstaande aanmeld button. Met deze account kunt u zich in de toekomst aanmelden voor alle door Dinalog georganiseerde evenementen. En vergeet de account niet te activeren!

Reageer op dit artikel