Zalando verzorgt fulfilment voor andere retailers
Zalando introduceert Zeos Fulfillment, een dienst waarmee retailers in mode en lifestyle hun multichannel-verkopen kunnen beheren op één geïntegreerd...
Zalando introduceert Zeos Fulfillment, een dienst waarmee retailers in mode en lifestyle hun multichannel-verkopen kunnen beheren op één geïntegreerd...
Veel retailers zijn ermee bekend: hun producten staan niet alleen in een eigen webshop, maar worden ook te koop aangeboden via een platform als...
Makro Nederland lanceert een nieuwe horecawebshop met een breed non-food assortiment wat niet alleen voor ondernemers, maar ook voor particulieren...
De online omzet was in januari bijna elf procent lager dan in januari 2022. Dat blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS. Webwinkels hebben 2,7 procent...
Waterfles- en geurcapsuleleverancier Air up staat bekend om multichannel-verkoop. De flessen en capsules zijn in Duitsland gelanceerd via Amazon,...
Over een jaar of vijf krijgt de logistieke sector flink te maken met supply chain diversification. Deze trend, met concepten als multisourcing en...
Etailer Zalando bezorgt in Frankrijk bestellingen die via de webwinkel van Adidas.fr worden besteld dezelfde dag bij consumenten thuis. Het is voor...
Blokker wordt naar eigen zeggen volledig Bricks & Clicks. Het bedrijf voegt het aanbod van de fysieke winkels en haar webwinkel samen, waardoor een...
Logistiek dienstverlener XPO Logistics is van plan om 5.000 intelligente pickrobots aan te schaffen. Het bedrijf wil de robots inzetten in alle...
Logistiek dienstverlener Versteijnen Logistics implementeert dit jaar nog een Autostore systeem in zijn distributiecampus. Volgens Managing Director...