nieuws

Gefco vergroot herkenbaarheid

Home

Internationaal transporteur Gefco vernieuwt de herkenbaarheid voor haar vestigingen in samenhang met de nieuwe slogan ‘Logistics for manufacturers’. Het doel is de visuele herkenbaarheid en het imago van Gefco te vergroten met een moderne grafische en architectonische vormgeving.

Gefco vergroot herkenbaarheid
Gefco

De aanpak is een onderdeel van het Global Design Plan van de onderneming.

 

De zichtbaarheid vanaf de weg wordt verhoogd, terwijl bezoekers beter hun weg weten te vinden met behulp van informatiezuilen in vijf talen buiten het gebouw. De ontvangstruimte is aangepast met aparte ruimtes voor bezoekers en chauffeurs. De invoering van dit nieuwe merkontwerp is gestart begin 2007 met het logistieke platform in Le Havre. De volgende stap werd genomen in Casablanca, Marokko, gevolgd door Fahy en Courgenay in Zwitserland. Madrid en Moskou zijn aan het einde van het jaar aan de beurt.

 

Reageer op dit artikel