artikel

The Fresh Connection: stand van zaken

Home

Al meer dan 500 supply chain professionals schreven zich in!

Wordt uw team hét Supply Chain Team van 2009? Op 1 november a.s. start de Nationale Supply Chain Management competitie 2008/2009.

The Fresh Connection: stand van zaken
The Fresh Connection

          

(dit artikel is buiten de verantwoordelijkheid van de redactie tot stand gekomen) 

 

Meer dan 500 professionals op het gebied van supply chain management, inkoop, operations en sales doen mee. Veel prachtige ondernemingen zetten een team in om de titel te behalen.  
 

Onder hen:

  • FloraHolland
  • Nuon
  • Heineken
  • DHL
  • Kuehne + Nagel
  • TNT
  • DAF Trucks
  • Free Record Shop, Nestlé
  • Unilever, Friesland Foods
  • TNO
  • Canon Europa
  • Corporate Express
  • Stork
  • Shell
  • Deloitte Consulting
  • Bosch Security Systems

 

Hoe werkt het?

Gedurende 6 weken neemt uw team deel aan deze spectaculaire internetgame. Wekelijks neemt u tactische en strategische beslissingen over het fictieve bedrijf "The Fresh Connection", een producent van vruchtensappen. Het bedrijf doorloopt fasen van crisis, verandering, samenwerking en integratie. U kruipt in de huid van de andere functies en verbetert uw teamspirit. Het team dat het hoogste rendement scoort, is officieel het Supply Chain Team van 2009.

 

 

Wilt u alvast een voorproefje van de competitie?

Tijdens de roadshow is volop gelegenheid om de competitie live te spelen.
De agenda van de roadshow vindt u hieronder.

 

23 september   GS1 congres
   
1 oktober  VLM Educatorsday
   
1 oktober  Inkoop-marketing debat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reageer op dit artikel