artikel

Veel gestelde vragen tijdschriftabonnementen

Home Premium

Heeft u een vraag over het aangaan of opzeggen van een abonnement op één van de vakbladen Logistiek, T+O of TTM? Wellicht vindt u het antwoord hieronder. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u terecht bij onze klantenservice. Telefonisch via nummer: 0314-358358. Per e-mail via klantenservice@reedbusiness.nl

Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd.

 

Wanneer eindigt mijn abonnement?

U vindt de looptijd en de vervaldatum van uw abonnement in de bevestigingsbrief die u bij het aangaan van het abonnement van ons ontvangt. Uiteraard kunt u deze datum ook opvragen bij onze Klantenservice (Tel. 0314-358358).

 

Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
U vindt uw abonnementsnummer op de factuur of op de adressticker van uw tijdschrift.  

 

Hoe zeg ik het abonnement op een tijdschrift op?
U dient een beëindiging van uw abonnement uiterlijk 30 dagen voor de vervaldatum van uw abonnement aan onze Klantenservice door te geven. Dit kan op drie manieren:

 

  • Schriftelijk door een brief te sturen naar:

 

Reed Business

Klantenservice
Postbus 808
7000 AV  DOETINCHEM

 

  • Telefonisch via nummer: 0314-358358

 

 

Reageer op dit artikel