Dagelijks worden honderdduizenden pakketjes bij online kopers afgeleverd. De consument wil de gekochte producten het liefst thuisbezorgd krijgen,...
Hét grote last-mile-probleem: de online koper is niet thuis. Pakketvervoerders en andere organisaties zijn hyperactief in het zoeken naar oplossingen...
Grijp je kansen in e-fulfilment: uit een analyse van reviews blijkt dat de Nederlandse online koper het meest enthousiast is over de snelle levering....
Je schrikt van de negatieve reviews over Bol.com op grote reviewsites als Trustpilot, maar ook op de site van bol.com zelf. Klachten over retouren,...
Jaarlijks organiseert de vLm community E-commerce Logistiek vijf e-fulfilment events. Het eerste event in 2015 werd begin maart georganiseerd bij...
De Webwinkelvakdagen: een eenvoudige stand, grote gekleurde borden met daarop per klantengroep een vaste all-in prijs voor warehousing én verzending....
De e-fulfilment strategie van Ahold leek glashelder: orderpicking in grote centrale e-commerce distributiecentra, daarna levering naar het huisadres...
Alibaba wil naar de beurs; de kranten stonden er vol van. Voordat ik inschrijf op de aankoop van een aandeel, natuurlijk eerst even de prospectus...
De vLm-community E-commerce Logistiek bezocht BAS Group in Almere op woensdag 19 februari. Hoewel BAS Group als organisatie bij veel Nederlanders...
Er is een flink meningsverschil over de e-commerce omzet in Nederland. Nando van Essen blogt hier: 'Er zijn voldoende argumenten om snel heel grondig...