Nog geen abonnee? Nu een jaarabonnement met 25% korting bestel hier

Nieuws

Huuskes verbetert verzamelproces in DKW-magazijn

0 1013 Warehousing

Huuskes, leverancier van verse, koelverse-, diepvries- en convenienceproducten en droge kruidenierswaren voor professionele grootverbruikers, heeft haar orderverzamelproces in het droge kruidenierswaren (DKW)-magazijn in Enschede geoptimaliseerd met pick to cart en voice. In een tijdsbestek van twee maanden werden beide systemen geïmplementeerd door system integrator Inther Logistics Engineering.
Huuskes verbetert verzamelproces in DKW-magazijn

In het DKW-magazijn van Huuskes ligt een grote verscheidenheid aan producten opgeslagen. De klanten van de versgroothandel bestellen vaak kleine hoeveelheden waardoor het overgrote gedeelte van de bestellingen bestaat uit kleine orders. Sinds het optimalisatieproces worden deze kleine orders in batches verzameld met pick to cart. Dit systeem bestaat uit een mobiele verzamelunit met gescheiden ruimtes voor verschillende orders, ieder met eigen display. Met behulp van dit systeem worden meerdere orders in één run verzameld en direct per klant gesorteerd.

Direct aan de slag zonder training

In het DKW-magazijn worden de grote orders voortaan met het pick to voicesysteem van Audora verzameld. Voordeel van Audora Voice is dat operators dankzij Speaker Independent Recognition (SIR) direct aan de slag kunnen zonder training. Beide systemen zijn volgens planning in april live gegaan en draaien zonder problemen. De optimalisatie van het DKW-magazijn is uitgevoerd door system integrator Inther. In 2007 optimaliseerde dit bedrijf ook het diepvriesmagazijn van Huuskes met pick to voice. Dit systeem werd in 2011 bijgewerkt tot het Audora voice systeem.

door Ruud van Roosmalen

Gerelateerde tags

reageer

Of registreer u om te kunnen reageren.